מצגות צוות הערכה

red bullet אם לא נקשיב לא נשתפר: מישוב לקוחות ככלי לשיפור שירות בספריות אקדמיות - ד"ר לין פורת
המצגת הוצגה בכנס טלדן, 2016...למצגת המלאה

red bullet אתם בקשתם...אנחנו עושים - ד"ר לין פורת
המצגת הוצגה ביום העיון ספרייה בדקה ויותר..." פעולות  יישוג (Outreach) בספרייה 28.1.13...למצגת המלאה

red bullet סקר שימוש בספרייה 2011
- ד"ר לין פורת
סקר שימוש בספרייה נערך בספרייה כל שלוש שנים החל משנת 2008. הסקר נועד לתמוך בקבלת החלטות באופן כללי ולקראת שיפוץ הספרייה באופן ספציפי...למצגת המלאה
מצגת נוספת בנושא זה הוצגה לראשונה בשנת 2008...      למצגת המלאה

red bullet מדדים (Metrics) פרספקיטבת הלקוח -  ד"ר לין פורת
הרצאת אורח של ד"ר לין פורת במסגרת הקורס: סוגיות בניהול ושיפור תהליכי שירות, החוג למשאבי אנוש ד"ר עידו גל...למצגת המלאה

red bullet מה המשתמש רוצה? הערכת שירותי ספרייה 2009 - מיכל גרשטיין
דווקא בעידן של מחסור חשוב לבדוק את סדרי העדיפויות שלנו. לעיתים קרובות ניתן להגיע לתשובות באמצעים פשוטים מאוד והשקעה יחסית נמוכה...למצגת המלאה המצגת הוצגה במסגרת יום העיון:"ספריות ברשת".
 
red bullet מה המשתמש רוצה? הערכת שירותי ספרייה - מיכל גרשטיין
מצגת נוספת בנושא המפרטת את פעילות צוות הערכה בספרייה. צוות הערכה הוקם כדי לבנות תוכנית הערכה מסודרת ולוודא שפעולות הערכה ימשכו באופן רציף, ע"פ סדרי עדיפויות שיקבעו מראש ולא כמבצעים נקודתיים...למצגת המלאה