אנשי קשר לחוגים

אנשי קשר לחוגים

מיכל רובין

ספרנית בענף תוכן דיגיטלי ואוספים מיוחדים
mrubin1@univ.haifa.ac.il
04-8249847 פנימי 53847

איריס ביתן-טולדנו איריס ביתן-טולדנו

ספרנית מומחית, תחום יעץ. מידענית לנושא פסיכולוגיה, סוציולוגיה וגרונטולוגיה.
ibitan@univ.haifa.ac.il
04-8288102 פנימי: 58102

 

פרסומים 

ביתן-טולדנו, איריס. יעץ בצ'ט בספריית יונס וסוראיה נזריאן, אוניברסיטת חיפה. מידעת, 11 (אוקטובר 2015).

ביתן-טולדנו, איריס. הקשר בין הומור ושחיקה מקצועית בקרב אחיות ומטפלות המועסקות בבתי אבות בישראל. עבודת גמר–אוניברסיטת חיפה, החוג ללימודי זיקנה-גרונטולוגיה, 2006

גריגורי צ'רגריגורי צ'רניני

ספרן תחום השאלה והשאלה בין-ספרייתית. מידען לנושאי ארכיאולוגיה
gcherny@univ.haifa.ac.il
04-8240641 פנימי: 52641
04-8288748 פנימי: 58748

קרן ברנר קרן ברנר

ספרנית מומחית, ענף תוכן דיגיטלי ואוספים מיוחדים
kbarner@univ.haifa.ac.il
04-8288457 פנימי 58475

רונית מרקו רונית מרקו

ספרנית תחום יעץ
rmarco@univ.haifa.ac.il
04-8240271 פנימי: 52271

פרסומים

שפירא, א', מרקו ר' ׁׁׂׂ(2020). סקירת ספרות שיטתית: קווים מנחים ועקרונות מתודולוגיים בסיסיים. כתב-עת לפיזיותרפיה, 22 (3) 4-21.

Toledano-Shubi, A., Shapira, A. L., Fuchsman, R., Marco, R., Hel-Or, H., & Sarig Bahat, H. (2025). Feasibility and effectiveness of physical exercise for older adults delivered remotely via videoconferencing—Systematic review and meta-analysisAge and Ageing, 54, afaf171.

 
 

רונית מרקו רונית מרקו

ספרנית תחום יעץ
rmarco@univ.haifa.ac.il
04-8240271 פנימי: 52271

פרסומים

שפירא, א', מרקו ר' ׁׁׂׂ(2020). סקירת ספרות שיטתית: קווים מנחים ועקרונות מתודולוגיים בסיסיים. כתב-עת לפיזיותרפיה, 22 (3) 4-21.

Toledano-Shubi, A., Shapira, A. L., Fuchsman, R., Marco, R., Hel-Or, H., & Sarig Bahat, H. (2025). Feasibility and effectiveness of physical exercise for older adults delivered remotely via videoconferencing—Systematic review and meta-analysisAge and Ageing, 54, afaf171.

 

רונית מרקו רונית מרקו

ספרנית תחום יעץ
rmarco@univ.haifa.ac.il
04-8240271 פנימי: 52271

פרסומים

שפירא, א', מרקו ר' ׁׁׂׂ(2020). סקירת ספרות שיטתית: קווים מנחים ועקרונות מתודולוגיים בסיסיים. כתב-עת לפיזיותרפיה, 22 (3) 4-21.

Toledano-Shubi, A., Shapira, A. L., Fuchsman, R., Marco, R., Hel-Or, H., & Sarig Bahat, H. (2025). Feasibility and effectiveness of physical exercise for older adults delivered remotely via videoconferencing—Systematic review and meta-analysisAge and Ageing, 54, afaf171.

 
 

רונית מרקו רונית מרקו

ספרנית תחום יעץ
rmarco@univ.haifa.ac.il
04-8240271 פנימי: 52271

פרסומים

שפירא, א', מרקו ר' ׁׁׂׂ(2020). סקירת ספרות שיטתית: קווים מנחים ועקרונות מתודולוגיים בסיסיים. כתב-עת לפיזיותרפיה, 22 (3) 4-21.

Toledano-Shubi, A., Shapira, A. L., Fuchsman, R., Marco, R., Hel-Or, H., & Sarig Bahat, H. (2025). Feasibility and effectiveness of physical exercise for older adults delivered remotely via videoconferencing—Systematic review and meta-analysisAge and Ageing, 54, afaf171.

 

איימי שפיראאיימי שפירא

ספרנית מומחית, תחום יעץ. מידענית לנושא: רפואה, סיעוד, פיזיותרפיה, בריאות נפש קהילתית, ריפוי בעיסוק והפרעות בתקשורת.
ashapira5@univ.haifa.ac.il
04-8249413 פנימי: 53413

 

פרסומים

שפירא, א', מרקו ר' ׁׁׂׂ(2020). סקירת ספרות שיטתית: קווים מנחים ועקרונות מתודולוגיים בסיסיים. כתב-עת לפיזיותרפיה, 22 (3) 4-21.

שפירא, א' (2020). טיפול מבוסס ראיות בפיזיותרפיה – אילו סוגי מאמרים לחפש והיכן לאתר אותם? כתב-עת לפיזיותרפיה, 22(2), 24-30.

Toledano-Shubi, A., Shapira, A. L., Fuchsman, R., Marco, R., Hel-Or, H., & Sarig Bahat, H. (2025). Feasibility and effectiveness of physical exercise for older adults delivered remotely via videoconferencing—Systematic review and meta-analysis. Age and Ageing, 54, afaf171.

Reychav, I., Zhu, L., Parush, A., McHaney, R., Raban, D. R., Lauren Shapira, A., & Moshonov, R. (2023). Informative material for patient empowerment in sensitive situations. Patient Experience Journal, 10(3), 49-56.

Shapira A. L. , Tomsis Yeela (2018) The 'natural' cesarean: An online survey of Israeli women's attitudes. Journal of Prenatal and Perinatal Psychology and Health 33 (2), 93-119

Shapira, A. L. ,Handzel Ruth and Korczyn Amos D. (2017). The Lived Experience of Parkinson’s Disease: A Content Analysis of Parkinson’s Patients’ Blogs. IMAJ 19 (November), 585-690

Shapira, A. L. (2017). The Emotional Ramifications of Being Born in a Cesarean Delivery. Journal of Prenatal and Perinatal Psychology and Health 31(3), 177-195

Shapira, A. L. (2009). Prenatal and perinatal psychology: A review of the history, principles, clinical findings, scientific basis and applications (Unpublished master's project). Santa Barbara Graduate Institute, Santa Barbara. https://doi.org/10.5281/zenodo.5570732

רונית מרקו רונית מרקו

ספרנית תחום יעץ
rmarco@univ.haifa.ac.il
04-8240271 פנימי: 52271

פרסומים

שפירא, א', מרקו ר' ׁׁׂׂ(2020). סקירת ספרות שיטתית: קווים מנחים ועקרונות מתודולוגיים בסיסיים. כתב-עת לפיזיותרפיה, 22 (3) 4-21.

Toledano-Shubi, A., Shapira, A. L., Fuchsman, R., Marco, R., Hel-Or, H., & Sarig Bahat, H. (2025). Feasibility and effectiveness of physical exercise for older adults delivered remotely via videoconferencing—Systematic review and meta-analysisAge and Ageing, 54, afaf171.

 

איימי שפיראאיימי שפירא

ספרנית מומחית, תחום יעץ. מידענית לנושא: רפואה, סיעוד, פיזיותרפיה, בריאות נפש קהילתית, ריפוי בעיסוק והפרעות בתקשורת.
ashapira5@univ.haifa.ac.il
04-8249413 פנימי: 53413

 

פרסומים

שפירא, א', מרקו ר' ׁׁׂׂ(2020). סקירת ספרות שיטתית: קווים מנחים ועקרונות מתודולוגיים בסיסיים. כתב-עת לפיזיותרפיה, 22 (3) 4-21.

שפירא, א' (2020). טיפול מבוסס ראיות בפיזיותרפיה – אילו סוגי מאמרים לחפש והיכן לאתר אותם? כתב-עת לפיזיותרפיה, 22(2), 24-30.

Toledano-Shubi, A., Shapira, A. L., Fuchsman, R., Marco, R., Hel-Or, H., & Sarig Bahat, H. (2025). Feasibility and effectiveness of physical exercise for older adults delivered remotely via videoconferencing—Systematic review and meta-analysis. Age and Ageing, 54, afaf171.

Reychav, I., Zhu, L., Parush, A., McHaney, R., Raban, D. R., Lauren Shapira, A., & Moshonov, R. (2023). Informative material for patient empowerment in sensitive situations. Patient Experience Journal, 10(3), 49-56.

Shapira A. L. , Tomsis Yeela (2018) The 'natural' cesarean: An online survey of Israeli women's attitudes. Journal of Prenatal and Perinatal Psychology and Health 33 (2), 93-119

Shapira, A. L. ,Handzel Ruth and Korczyn Amos D. (2017). The Lived Experience of Parkinson’s Disease: A Content Analysis of Parkinson’s Patients’ Blogs. IMAJ 19 (November), 585-690

Shapira, A. L. (2017). The Emotional Ramifications of Being Born in a Cesarean Delivery. Journal of Prenatal and Perinatal Psychology and Health 31(3), 177-195

Shapira, A. L. (2009). Prenatal and perinatal psychology: A review of the history, principles, clinical findings, scientific basis and applications (Unpublished master's project). Santa Barbara Graduate Institute, Santa Barbara. https://doi.org/10.5281/zenodo.5570732

דליה אודם

ספרנית ענף תוכן דיגיטלי ואוספים מיוחדים 
dsela@univ.haifa.ac.il 
04-8249858 פנימי: 53858

איריס ביתן-טולדנו

ספרנית מומחית, תחום יעץ.איריס ביתן-טולדנו מידענית לנושא פסיכולוגיה, סוציולוגיה וגרונטולוגיה.
ibitan@univ.haifa.ac.il
04-8288102 פנימי: 58102

פרסומים 

ביתן-טולדנו, איריס. יעץ בצ'ט בספריית יונס וסוראיה נזריאן, אוניברסיטת חיפה. מידעת, 11 (אוקטובר 2015).

ביתן-טולדנו, איריס. הקשר בין הומור ושחיקה מקצועית בקרב אחיות ומטפלות המועסקות בבתי אבות בישראל. עבודת גמר–אוניברסיטת חיפה, החוג ללימודי זיקנה-גרונטולוגיה, 2006

אריאן קוקרקורן

ספרנית בכירה, ענף שירותים טכניים. מידענית לחוג להיסטוריה כללית. 
acukierk@univ.haifa.ac.il 
04-8288969 פנימי: 58969

איימי שפיראאיימי שפירא

ספרנית מומחית, תחום יעץ. מידענית לנושא: רפואה, סיעוד, פיזיותרפיה, בריאות נפש קהילתית, ריפוי בעיסוק והפרעות בתקשורת.
ashapira5@univ.haifa.ac.il
04-8249413 פנימי: 53413

 

פרסומים

שפירא, א', מרקו ר' ׁׁׂׂ(2020). סקירת ספרות שיטתית: קווים מנחים ועקרונות מתודולוגיים בסיסיים. כתב-עת לפיזיותרפיה, 22 (3) 4-21.

שפירא, א' (2020). טיפול מבוסס ראיות בפיזיותרפיה – אילו סוגי מאמרים לחפש והיכן לאתר אותם? כתב-עת לפיזיותרפיה, 22(2), 24-30.

Toledano-Shubi, A., Shapira, A. L., Fuchsman, R., Marco, R., Hel-Or, H., & Sarig Bahat, H. (2025). Feasibility and effectiveness of physical exercise for older adults delivered remotely via videoconferencing—Systematic review and meta-analysis. Age and Ageing, 54, afaf171.

Reychav, I., Zhu, L., Parush, A., McHaney, R., Raban, D. R., Lauren Shapira, A., & Moshonov, R. (2023). Informative material for patient empowerment in sensitive situations. Patient Experience Journal, 10(3), 49-56.

Shapira A. L. , Tomsis Yeela (2018) The 'natural' cesarean: An online survey of Israeli women's attitudes. Journal of Prenatal and Perinatal Psychology and Health 33 (2), 93-119

Shapira, A. L. ,Handzel Ruth and Korczyn Amos D. (2017). The Lived Experience of Parkinson’s Disease: A Content Analysis of Parkinson’s Patients’ Blogs. IMAJ 19 (November), 585-690

Shapira, A. L. (2017). The Emotional Ramifications of Being Born in a Cesarean Delivery. Journal of Prenatal and Perinatal Psychology and Health 31(3), 177-195

Shapira, A. L. (2009). Prenatal and perinatal psychology: A review of the history, principles, clinical findings, scientific basis and applications (Unpublished master's project). Santa Barbara Graduate Institute, Santa Barbara. https://doi.org/10.5281/zenodo.5570732

אלכסנדרה וולוךאלכסנדרה וולוך-גרנדלבסקיה

ספרנית בכירה, ענף מדיה. מידענית לנושא חינוך מיוחד ולקויות למידה.
awolloch@univ.haifa.ac.il
04-8249857 פנימי: 53857

ערן גולדנברגערן גולדנברג

ספרן מומחה, ענף תוכן דיגיטלי ואוספים מיוחדים. מידען לנושאי למידה, הוראה והדרכה, חינוך מתמטי, ללימודי המזרח התיכון והאסלאם ולימודי ביטחון לאומי ואסטרטגיה לאומית.
egoldenb1@univ.haifa.ac.il
04-8288752 פנימי: 53326

 

פרסומים 

גולדנברג, ערן. יחסו ומדיניותו של אבא חושי, ראש עיריית חיפה בשנים 1951-1969, בשאלת המיעוט הערבי בעיר: בין מאבק לשיתוף בעיר מעורבת – חיפה כמקרה בוחן. עבודת גמר– אוניברסיטת חיפה, החוג לתולדות עם ישראל, 2017.

גולדנברג, ע' ׁׁׁ(2016). 'בשביל מה צריך היום ספרייה וספרנים אם יש גוגל?': מנוע החיפוש וספרני היעץ בספרייה האקדמית והבית ספרית.
גדיש, גליון ט"ז : 2016

גולדנברג, ע' ׁ(2015). תפקידו וחשיבותו של ראיון היעץ בצ'ט. מידעת 12: 2015

גולדנברג, ע' ׁ(2015). בשביל מה צריך היום ספרייה וספרנים אם יש את גוגל? לימודים: כתב עת וירטואלי לענייני חינוך והוראה 12: 2015

גולדנברג, ע' (2014). שיווק איננה מילה גסה גם בספרייה האקדמית: על פעילות השיווק והיישוג הנעשית בספריית אוניברסיטת חיפה – מתיאוריה ליישום בשטח, לימודים: כתב עת וירטואלי לענייני חינוך והוראה 10: 2014. וגם בנטו פלוס: כתב העת לעבודה ולניהול משאבי אנוש, 273, 70-74.

גולדנברג, ע' (2014). תפקידה של הספרייה הבית ספרית והספרן העובד בה במאה ה-21: ממחסן ספרים למרכז משאבים – משומר המלאי והאחראי על השקט למידען ומומחה מידע מקצועי, לימודים: כתב עת וירטואלי לענייני חינוך והוראה 9: 2014.

גולדנברג, ע' (2014). דור הגוגל ואוריינות מידע: האתגרים של מערכת החינוך ומורי וספרני בתי הספר עם דפוסי איתור וחיפוש מידע של תלמידי בתי הספר ברשת האינטרנט. פנים: כתב עת לתרבות, חברה וחינוך, 65, 69-76. המאמר התפרסם גם בכתב-העת לימודים: כתב עת ווירטואלי לענייני חינוך והוראה 13, 2016/17

גולדנברג, ע' (2013). להיות ספרן יעץ בספריות אקדמיות: עבר, הווה, עתיד. עיונים בחינוך בחברה בטכנולוגיה ובמדע, 15, 41-45. המאמר התפרסם גם בכתב-העת לימודים: כתב עת ווירטואלי לענייני חינוך והוראה 13, 2016/17

גולדנברג, ע' (2012). ספרנים במאה העשרים ואחת – ממשגיחים על השקט למידענים מחנכים. הד החינוך, 87 (3), 100-102.

גולדנברג, ע' (2014). דעה: הגיע יום הספרן, קו לחינוך, 647, כ"ט חשון תשע"ה . 23.10.14

טלי הנר

ספרנית ענף שירותים טכניים
thener@staff.haifa.ac.il
04-8240291 פנימי: 52291

טלי הנר

ספרנית ענף שירותים טכניים
thener@staff.haifa.ac.il
04-8240291 פנימי: 52291

איריס ביתן-טולדנו

ספרנית מומחית, תחום יעץ.איריס ביתן-טולדנו מידענית לנושא פסיכולוגיה, סוציולוגיה וגרונטולוגיה.
ibitan@univ.haifa.ac.il
04-8288102 פנימי: 58102

 

פרסומים 

ביתן-טולדנו, איריס. יעץ בצ'ט בספריית יונס וסוראיה נזריאן, אוניברסיטת חיפה. מידעת, 11 (אוקטובר 2015).

ביתן-טולדנו, איריס. הקשר בין הומור ושחיקה מקצועית בקרב אחיות ומטפלות המועסקות בבתי אבות בישראל. עבודת גמר–אוניברסיטת חיפה, החוג ללימודי זיקנה-גרונטולוגיה, 2006

מיכל כרמון 

ספרנית יעץ, אחראית על הדרכות הספרייה  
mcarmon@univ.haifa.ac.il 
04-8249037 פנימי: 53037

סטפני לביא 

ספרנית בכירה, תחום השאלה. מידענית לנושאי אסיה.
sbasquin@univ.haifa.ac.il
טלפון: 04-8249112 פנימי: 53112 04-8249691 פנימי: 53691

ערן גולדנברגערן גולדנברג

ספרן מומחה, ענף תוכן דיגיטלי ואוספים מיוחדים. מידען לנושאי למידה, הוראה והדרכה, חינוך מתמטי, ללימודי המזרח התיכון והאסלאם ולימודי ביטחון לאומי ואסטרטגיה לאומית.
egoldenb1@univ.haifa.ac.il
04-8288752 פנימי: 53326

 

פרסומים 

גולדנברג, ערן. יחסו ומדיניותו של אבא חושי, ראש עיריית חיפה בשנים 1951-1969, בשאלת המיעוט הערבי בעיר: בין מאבק לשיתוף בעיר מעורבת – חיפה כמקרה בוחן. עבודת גמר– אוניברסיטת חיפה, החוג לתולדות עם ישראל, 2017.

גולדנברג, ע' ׁׁׁ(2016). 'בשביל מה צריך היום ספרייה וספרנים אם יש גוגל?': מנוע החיפוש וספרני היעץ בספרייה האקדמית והבית ספרית.
גדיש, גליון ט"ז : 2016

גולדנברג, ע' ׁ(2015). תפקידו וחשיבותו של ראיון היעץ בצ'ט. מידעת 12: 2015

גולדנברג, ע' ׁ(2015). בשביל מה צריך היום ספרייה וספרנים אם יש את גוגל? לימודים: כתב עת וירטואלי לענייני חינוך והוראה 12: 2015

גולדנברג, ע' (2014). שיווק איננה מילה גסה גם בספרייה האקדמית: על פעילות השיווק והיישוג הנעשית בספריית אוניברסיטת חיפה – מתיאוריה ליישום בשטח, לימודים: כתב עת וירטואלי לענייני חינוך והוראה 10: 2014. וגם בנטו פלוס: כתב העת לעבודה ולניהול משאבי אנוש, 273, 70-74.

גולדנברג, ע' (2014). תפקידה של הספרייה הבית ספרית והספרן העובד בה במאה ה-21: ממחסן ספרים למרכז משאבים – משומר המלאי והאחראי על השקט למידען ומומחה מידע מקצועי, לימודים: כתב עת וירטואלי לענייני חינוך והוראה 9: 2014.

גולדנברג, ע' (2014). דור הגוגל ואוריינות מידע: האתגרים של מערכת החינוך ומורי וספרני בתי הספר עם דפוסי איתור וחיפוש מידע של תלמידי בתי הספר ברשת האינטרנט. פנים: כתב עת לתרבות, חברה וחינוך, 65, 69-76. המאמר התפרסם גם בכתב-העת לימודים: כתב עת ווירטואלי לענייני חינוך והוראה 13, 2016/17

גולדנברג, ע' (2013). להיות ספרן יעץ בספריות אקדמיות: עבר, הווה, עתיד. עיונים בחינוך בחברה בטכנולוגיה ובמדע, 15, 41-45. המאמר התפרסם גם בכתב-העת לימודים: כתב עת ווירטואלי לענייני חינוך והוראה 13, 2016/17

גולדנברג, ע' (2012). ספרנים במאה העשרים ואחת – ממשגיחים על השקט למידענים מחנכים. הד החינוך, 87 (3), 100-102.

גולדנברג, ע' (2014). דעה: הגיע יום הספרן, קו לחינוך, 647, כ"ט חשון תשע"ה . 23.10.14

הילה קלור

ספרנית תחום יעץ
hklor@univ.haifa.ac.il
04-8240644  פנימי: 52644

הילה קלור

ספרנית תחום יעץ
hklor@univ.haifa.ac.il
04-8240644  פנימי: 52644

ערן גולדנברגערן גולדנברג

ספרן מומחה, ענף תוכן דיגיטלי ואוספים מיוחדים. מידען לנושאי למידה, הוראה והדרכה, חינוך מתמטי, ללימודי המזרח התיכון והאסלאם ולימודי ביטחון לאומי ואסטרטגיה לאומית.
egoldenb1@univ.haifa.ac.il
04-8288752 פנימי: 53326

 

פרסומים 

גולדנברג, ערן. יחסו ומדיניותו של אבא חושי, ראש עיריית חיפה בשנים 1951-1969, בשאלת המיעוט הערבי בעיר: בין מאבק לשיתוף בעיר מעורבת – חיפה כמקרה בוחן. עבודת גמר– אוניברסיטת חיפה, החוג לתולדות עם ישראל, 2017.

גולדנברג, ע' ׁׁׁ(2016). 'בשביל מה צריך היום ספרייה וספרנים אם יש גוגל?': מנוע החיפוש וספרני היעץ בספרייה האקדמית והבית ספרית.
גדיש, גליון ט"ז : 2016

גולדנברג, ע' ׁ(2015). תפקידו וחשיבותו של ראיון היעץ בצ'ט. מידעת 12: 2015

גולדנברג, ע' ׁ(2015). בשביל מה צריך היום ספרייה וספרנים אם יש את גוגל? לימודים: כתב עת וירטואלי לענייני חינוך והוראה 12: 2015

גולדנברג, ע' (2014). שיווק איננה מילה גסה גם בספרייה האקדמית: על פעילות השיווק והיישוג הנעשית בספריית אוניברסיטת חיפה – מתיאוריה ליישום בשטח, לימודים: כתב עת וירטואלי לענייני חינוך והוראה 10: 2014. וגם בנטו פלוס: כתב העת לעבודה ולניהול משאבי אנוש, 273, 70-74.

גולדנברג, ע' (2014). תפקידה של הספרייה הבית ספרית והספרן העובד בה במאה ה-21: ממחסן ספרים למרכז משאבים – משומר המלאי והאחראי על השקט למידען ומומחה מידע מקצועי, לימודים: כתב עת וירטואלי לענייני חינוך והוראה 9: 2014.

גולדנברג, ע' (2014). דור הגוגל ואוריינות מידע: האתגרים של מערכת החינוך ומורי וספרני בתי הספר עם דפוסי איתור וחיפוש מידע של תלמידי בתי הספר ברשת האינטרנט. פנים: כתב עת לתרבות, חברה וחינוך, 65, 69-76. המאמר התפרסם גם בכתב-העת לימודים: כתב עת ווירטואלי לענייני חינוך והוראה 13, 2016/17

גולדנברג, ע' (2013). להיות ספרן יעץ בספריות אקדמיות: עבר, הווה, עתיד. עיונים בחינוך בחברה בטכנולוגיה ובמדע, 15, 41-45. המאמר התפרסם גם בכתב-העת לימודים: כתב עת ווירטואלי לענייני חינוך והוראה 13, 2016/17

גולדנברג, ע' (2012). ספרנים במאה העשרים ואחת – ממשגיחים על השקט למידענים מחנכים. הד החינוך, 87 (3), 100-102.

גולדנברג, ע' (2014). דעה: הגיע יום הספרן, קו לחינוך, 647, כ"ט חשון תשע"ה . 23.10.14

הילה קלור

ספרנית תחום יעץ
hklor@univ.haifa.ac.il
04-8240644  פנימי: 52644

הילה קלור

ספרנית תחום יעץ
hklor@univ.haifa.ac.il
04-8240644  פנימי: 52644

יריב שוקד"ר יריב שוק

ספרן תחום יעץ, מידען לנושא לשון עברית.
yshock@univ.haifa.ac.il
04-8249223 פנימי: 53223

פרסומים

שוק, יריב. עיון דיאכרוני בצירופי הסמיכות בעברית הכתובה לתקופותיה, עבודת דוקטור, אוניברסיטת חיפה, 2019.

שוק, יריב. עיון במבני הסמיכות בספרות העברית בת זמננו, עבודת מוסמך, אוניברסיטת חיפה, 2011.

שוק, יריב. המילון וקטלוג הספרייה: שינויים בכתיב של ערכים במילון אבן שושן והשפעתם על הכתיב בקטלוג הספרייה של אוניברסיטת חיפה.
(טרם פורסם)

שוק, יריב. קווים מנחים לבחירה ולהערכה של ספקי ספרים בעברית בספרייה אקדמית. (טרם פורסם)

רונית מרקו רונית מרקו

ספרנית תחום יעץ
rmarco@univ.haifa.ac.il
04-8240271 פנימי: 52271

פרסומים

שפירא, א', מרקו ר' ׁׁׂׂ(2020). סקירת ספרות שיטתית: קווים מנחים ועקרונות מתודולוגיים בסיסיים. כתב-עת לפיזיותרפיה, 22 (3) 4-21.

Toledano-Shubi, A., Shapira, A. L., Fuchsman, R., Marco, R., Hel-Or, H., & Sarig Bahat, H. (2025). Feasibility and effectiveness of physical exercise for older adults delivered remotely via videoconferencing—Systematic review and meta-analysisAge and Ageing, 54, afaf171.

 

בלה זלמנוביץ

ספרנית תחום כתבי-עת. מידענית לנושאי מדעי המדינה
bzalmanov@univ.haifa.ac.il 
04-8249038 פנימי: 53038

ניר זינגר ניר זינגר

מנתח מערכות מידע ספרייתיות. מידען בנושא מדעי המחשב ומערכות מידע. 
nirz@univ.haifa.ac.il 
04-8288753 פנימי: 58753

 

פרסומים

זינגר, נ' (2012). תכנון סביבות למידה מתוקשבות ולמידה מיטבית. גדיש – חינוך מבוגרים בישראל, 13 (106-92).  

זינגר, נ' (2011). פרקים 6 ו- 7. בתוך: ג' טרן ושותפיו, סיפורו של "מארג". חיפה: אפי מלצר הוצאה לאור ומחקר.

אהרון, ע', זינגר, נ' ושפירא, ג' (2011). Learning Fusion – תכנון סביבות למידה מתוקשבות [תקציר לכנס]. בתוך: י' עשת-אלקלעי, א' כספי, ס' עדן, נ' גרי, ו-י' יאיר (עורכים), האדם הלומד בעידן הטכנולוגי – הכנס השישי למחקרי טכנולוגיות למידה ע"ש צ'ייס (עמ' 265ע-266ע). רעננה: פרסומי האוניברסיטה הפתוחה.

זינגר, נ' (2007). פדגוגיה ותקשוב – אפיון, אפשרויות והשלכות. ידיעות למורים, 301 (90-82).

Porat, L., & Zinger, N. (2018). Primo New User Interface – Not Just for Undergrads: A Usability Study. Weave: Journal of Library User Experience, 1(9).

ראיונות

ולהורן, ש' (2009). חנוכת ארכיון הפנימיות הצבאיות. ידיעות למורים, 303 (64-62).

משנה, נ' (2008). ראיונות עם שני אוהבי ספר מבין בוגרינו הצעירים. ידיעות למורים, 302 (33-32).

ניר זינגר ניר זינגר

מנתח מערכות מידע ספרייתיות. מידען בנושא מדעי המחשב ומערכות מידע. 
nirz@univ.haifa.ac.il 
04-8288753 פנימי: 58753

 

פרסומים

זינגר, נ' (2012). תכנון סביבות למידה מתוקשבות ולמידה מיטבית. גדיש – חינוך מבוגרים בישראל, 13 (106-92).  

זינגר, נ' (2011). פרקים 6 ו- 7. בתוך: ג' טרן ושותפיו, סיפורו של "מארג". חיפה: אפי מלצר הוצאה לאור ומחקר.

אהרון, ע', זינגר, נ' ושפירא, ג' (2011). Learning Fusion – תכנון סביבות למידה מתוקשבות [תקציר לכנס]. בתוך: י' עשת-אלקלעי, א' כספי, ס' עדן, נ' גרי, ו-י' יאיר (עורכים), האדם הלומד בעידן הטכנולוגי – הכנס השישי למחקרי טכנולוגיות למידה ע"ש צ'ייס (עמ' 265ע-266ע). רעננה: פרסומי האוניברסיטה הפתוחה.

זינגר, נ' (2007). פדגוגיה ותקשוב – אפיון, אפשרויות והשלכות. ידיעות למורים, 301 (90-82).

Porat, L., & Zinger, N. (2018). Primo New User Interface – Not Just for Undergrads: A Usability Study. Weave: Journal of Library User Experience, 1(9).

ראיונות

ולהורן, ש' (2009). חנוכת ארכיון הפנימיות הצבאיות. ידיעות למורים, 303 (64-62).

משנה, נ' (2008). ראיונות עם שני אוהבי ספר מבין בוגרינו הצעירים. ידיעות למורים, 302 (33-32).

מיכל כרמון 

ספרנית יעץ, אחראית על הדרכות הספרייה  
mcarmon@univ.haifa.ac.il 
04-8249037 פנימי: 53037

רונית מרקו רונית מרקו

ספרנית תחום יעץ
rmarco@univ.haifa.ac.il
04-8240271 פנימי: 52271

פרסומים

שפירא, א', מרקו ר' ׁׁׂׂ(2020). סקירת ספרות שיטתית: קווים מנחים ועקרונות מתודולוגיים בסיסיים. כתב-עת לפיזיותרפיה, 22 (3) 4-21.

Toledano-Shubi, A., Shapira, A. L., Fuchsman, R., Marco, R., Hel-Or, H., & Sarig Bahat, H. (2025). Feasibility and effectiveness of physical exercise for older adults delivered remotely via videoconferencing—Systematic review and meta-analysisAge and Ageing, 54, afaf171.

 

גריגורי צ'רגריגורי צ'רניני

ספרן תחום השאלה והשאלה בין-ספרייתית. מידען לנושאי ארכיאולוגיה
gcherny@univ.haifa.ac.il
04-8240641 פנימי: 52641
04-8288748 פנימי: 58748

כנרת גרובר בן לוי כנרת גרובר בן-לוי

ספרנית תחום יעץ. מידענית לנושאי מוסיקה
kgruberb@univ.haifa.ac.il 
04-8249043 פנימי: 5304

יריב שוקד"ר יריב שוק

ספרן תחום יעץ, מידען לנושא לשון עברית.
yshock@univ.haifa.ac.il
04-8249223 פנימי: 53223

פרסומים

שוק, יריב. עיון דיאכרוני בצירופי הסמיכות בעברית הכתובה לתקופותיה, עבודת דוקטור, אוניברסיטת חיפה, 2019.

שוק, יריב. עיון במבני הסמיכות בספרות העברית בת זמננו, עבודת מוסמך, אוניברסיטת חיפה, 2011.

שוק, יריב. המילון וקטלוג הספרייה: שינויים בכתיב של ערכים במילון אבן שושן והשפעתם על הכתיב בקטלוג הספרייה של אוניברסיטת חיפה.
(טרם פורסם)

שוק, יריב. קווים מנחים לבחירה ולהערכה של ספקי ספרים בעברית בספרייה אקדמית. (טרם פורסם)

יסמין אלעד יסמין אלעד

ספרנית מומחית בענף שירותים טכנים. מידענית לנושא מידענות וספרנות.
yelad@univ.haifa.ac.il
04-8249849 פנימי: 53849

פרסומים 

ראיון על ספרים וקריאה בתוך "קורא בספרים": השאלון עם יסמין אלעד, מחברת סדרת ספרי ההפעלה לילדים “זה הסיפור שלי” יחד עם תמי צוק יולי, 2018.

אלעד, יסמין. קריאה? – לא, תודה! איך לעודד קריאה אצל סרבני קריאה, ועל התפקיד החשוב של ספרניות. הפנקס: כתב-עת מקוון לספרות ותרבות לילדים, אוגוסט, 2016

אלעד, יסמין. אתרי הספרייה בחוגי לימוד כספריות מיוחדות וירטואליות: בדיקת שימושיות באוניברסיטת חיפה. מידע וספרנות: כתב-העת של אגודת הספריות המיוחדות ומרכזי המידע בישראל , 29 (1): 11-13, 2006.

ספרים

ספרים בסדרת "זה הספור שלי – ספרים לקריאה ולכתיבה, לבחירה וליצירה":

הפיה הסודית שלי מאת: תמי צוק ויסמין אלעד ; איורים: אור ליבנה. 2018.

הפיה הסודית שלי מאת: תמי צוק ויסמין אלעד ; איורים: אור ליבנה. 2018

מיכל כרמון 

ספרנית יעץ, אחראית על הדרכות הספרייה  
mcarmon@univ.haifa.ac.il 
04-8249037 פנימי: 53037

ניר זינגר ניר זינגר

מנתח מערכות מידע ספרייתיות. מידען בנושא מדעי המחשב ומערכות מידע. 
nirz@univ.haifa.ac.il 
04-8288753 פנימי: 58753

 

פרסומים

זינגר, נ' (2012). תכנון סביבות למידה מתוקשבות ולמידה מיטבית. גדיש – חינוך מבוגרים בישראל, 13 (106-92).  

זינגר, נ' (2011). פרקים 6 ו- 7. בתוך: ג' טרן ושותפיו, סיפורו של "מארג". חיפה: אפי מלצר הוצאה לאור ומחקר.

אהרון, ע', זינגר, נ' ושפירא, ג' (2011). Learning Fusion – תכנון סביבות למידה מתוקשבות [תקציר לכנס]. בתוך: י' עשת-אלקלעי, א' כספי, ס' עדן, נ' גרי, ו-י' יאיר (עורכים), האדם הלומד בעידן הטכנולוגי – הכנס השישי למחקרי טכנולוגיות למידה ע"ש צ'ייס (עמ' 265ע-266ע). רעננה: פרסומי האוניברסיטה הפתוחה.

זינגר, נ' (2007). פדגוגיה ותקשוב – אפיון, אפשרויות והשלכות. ידיעות למורים, 301 (90-82).

Porat, L., & Zinger, N. (2018). Primo New User Interface – Not Just for Undergrads: A Usability Study. Weave: Journal of Library User Experience, 1(9).

ראיונות

ולהורן, ש' (2009). חנוכת ארכיון הפנימיות הצבאיות. ידיעות למורים, 303 (64-62).

משנה, נ' (2008). ראיונות עם שני אוהבי ספר מבין בוגרינו הצעירים. ידיעות למורים, 302 (33-32).

יריב שוקד"ר יריב שוק

ספרן תחום יעץ, מידען לנושא לשון עברית.
yshock@univ.haifa.ac.il
04-8249223 פנימי: 53223

פרסומים

שוק, יריב. עיון דיאכרוני בצירופי הסמיכות בעברית הכתובה לתקופותיה, עבודת דוקטור, אוניברסיטת חיפה, 2019.

שוק, יריב. עיון במבני הסמיכות בספרות העברית בת זמננו, עבודת מוסמך, אוניברסיטת חיפה, 2011.

שוק, יריב. המילון וקטלוג הספרייה: שינויים בכתיב של ערכים במילון אבן שושן והשפעתם על הכתיב בקטלוג הספרייה של אוניברסיטת חיפה.
(טרם פורסם)

שוק, יריב. קווים מנחים לבחירה ולהערכה של ספקי ספרים בעברית בספרייה אקדמית. (טרם פורסם)

הילה קלור

ספרנית בכירה
hklor@univ.haifa.ac.il
04-8240644 פנימי: 52644

תהל גובר

ספרנית תחום יעץ
tgover@univ.haifa.ac.il
04-8240287 פנימי: 52287

מיכל כרמון 

ספרנית יעץ, אחראית על הדרכות הספרייה  
mcarmon@univ.haifa.ac.il 
04-8249037 פנימי: 53037

רונית מרקו רונית מרקו

ספרנית תחום יעץ
rmarco@univ.haifa.ac.il
04-8240271 פנימי: 52271

פרסומים

שפירא, א', מרקו ר' ׁׁׂׂ(2020). סקירת ספרות שיטתית: קווים מנחים ועקרונות מתודולוגיים בסיסיים. כתב-עת לפיזיותרפיה, 22 (3) 4-21.

Toledano-Shubi, A., Shapira, A. L., Fuchsman, R., Marco, R., Hel-Or, H., & Sarig Bahat, H. (2025). Feasibility and effectiveness of physical exercise for older adults delivered remotely via videoconferencing—Systematic review and meta-analysisAge and Ageing, 54, afaf171.

 
 

רונית מרקו רונית מרקו

ספרנית תחום יעץ
rmarco@univ.haifa.ac.il
04-8240271 פנימי: 52271

פרסומים

שפירא, א', מרקו ר' ׁׁׂׂ(2020). סקירת ספרות שיטתית: קווים מנחים ועקרונות מתודולוגיים בסיסיים. כתב-עת לפיזיותרפיה, 22 (3) 4-21.

Toledano-Shubi, A., Shapira, A. L., Fuchsman, R., Marco, R., Hel-Or, H., & Sarig Bahat, H. (2025). Feasibility and effectiveness of physical exercise for older adults delivered remotely via videoconferencing—Systematic review and meta-analysisAge and Ageing, 54, afaf171.

 
 

אורנה רוש 

ראש תחום יעץ. מידענית לנושאי נשים ומגדר 
orna@univ.haifa.ac.il 
04-8249035 פנימי: 53035

איריס ביתן-טולדנו

ספרנית מומחית, תחוםאיריס ביתן-טולדנו יעץ. מידענית לנושא פסיכולוגיה, סוציולוגיה וגרונטולוגיה.
ibitan@univ.haifa.ac.il
04-8288102 פנימי: 58102

 

פרסומים 

ביתן-טולדנו, איריס. יעץ בצ'ט בספריית יונס וסוראיה נזריאן, אוניברסיטת חיפה. מידעת, 11 (אוקטובר 2015).

ביתן-טולדנו, איריס. הקשר בין הומור ושחיקה מקצועית בקרב אחיות ומטפלות המועסקות בבתי אבות בישראל. עבודת גמר–אוניברסיטת חיפה, החוג ללימודי זיקנה-גרונטולוגיה, 2006

תהל גובר

ספרנית תחום יעץ וענף מדיה. מידענית לנושאי נוירוביולוגיה ואתולוגיה
tgover@univ.haifa.ac.il 
04-8240287 פנימי: 53847

איימי שפיראאיימי שפירא

ספרנית מומחית, תחום יעץ. מידענית לנושא: רפואה, סיעוד, פיזיותרפיה, בריאות נפש קהילתית, ריפוי בעיסוק והפרעות בתקשורת.
ashapira5@univ.haifa.ac.il
04-8249413 פנימי: 53413

 

פרסומים

שפירא, א', מרקו ר' ׁׁׂׂ(2020). סקירת ספרות שיטתית: קווים מנחים ועקרונות מתודולוגיים בסיסיים. כתב-עת לפיזיותרפיה, 22 (3) 4-21.

שפירא, א' (2020). טיפול מבוסס ראיות בפיזיותרפיה – אילו סוגי מאמרים לחפש והיכן לאתר אותם? כתב-עת לפיזיותרפיה, 22(2), 24-30.

Toledano-Shubi, A., Shapira, A. L., Fuchsman, R., Marco, R., Hel-Or, H., & Sarig Bahat, H. (2025). Feasibility and effectiveness of physical exercise for older adults delivered remotely via videoconferencing—Systematic review and meta-analysis. Age and Ageing, 54, afaf171.

Reychav, I., Zhu, L., Parush, A., McHaney, R., Raban, D. R., Lauren Shapira, A., & Moshonov, R. (2023). Informative material for patient empowerment in sensitive situations. Patient Experience Journal, 10(3), 49-56.

Shapira A. L. , Tomsis Yeela (2018) The 'natural' cesarean: An online survey of Israeli women's attitudes. Journal of Prenatal and Perinatal Psychology and Health 33 (2), 93-119

Shapira, A. L. ,Handzel Ruth and Korczyn Amos D. (2017). The Lived Experience of Parkinson’s Disease: A Content Analysis of Parkinson’s Patients’ Blogs. IMAJ 19 (November), 585-690

Shapira, A. L. (2017). The Emotional Ramifications of Being Born in a Cesarean Delivery. Journal of Prenatal and Perinatal Psychology and Health 31(3), 177-195

Shapira, A. L. (2009). Prenatal and perinatal psychology: A review of the history, principles, clinical findings, scientific basis and applications (Unpublished master's project). Santa Barbara Graduate Institute, Santa Barbara. https://doi.org/10.5281/zenodo.5570732

יפעת פלג

ספרנית המפתח לכתבי-עת בעברית. מידענית לנושאי ספרות השוואתית וספרות עברית 
peleg@univ.haifa.ac.il 
04-8249566 פנימי: 53566

פרסומים

אוסטר, ענת, פלג, יפעת. מפתח המאמרים בעברית: עבר ועתיד. מידע וספרנות: כתב-העת של אגודת הספריות המיוחדות ומרכזי המידע בישראל , 29 (1): 6-10, 2006.

יסמין אלעד יסמין אלעד

ספרנית מומחית בענף שירותים טכנים. מידענית לנושא מידענות וספרנות. 
yelad@univ.haifa.ac.il 
04-8249849 פנימי: 53849

פרסומים 

ראיון על ספרים וקריאה בתוך "קורא בספרים": השאלון עם יסמין אלעד, מחברת סדרת ספרי ההפעלה לילדים “זה הסיפור שלי” יחד עם תמי צוק יולי, 2018.

אלעד, יסמין. קריאה? – לא, תודה! איך לעודד קריאה אצל סרבני קריאה, ועל התפקיד החשוב של ספרניות. הפנקס: כתב-עת מקוון לספרות ותרבות לילדים, אוגוסט, 2016

אלעד, יסמין. אתרי הספרייה בחוגי לימוד כספריות מיוחדות וירטואליות: בדיקת שימושיות באוניברסיטת חיפה. מידע וספרנות: כתב-העת של אגודת הספריות המיוחדות ומרכזי המידע בישראל , 29 (1): 11-13, 2006.

ספרים

ספרים בסדרת "זה הספור שלי – ספרים לקריאה ולכתיבה, לבחירה וליצירה":

הפיה הסודית שלי מאת: תמי צוק ויסמין אלעד ; איורים: אור ליבנה. 2018.

הפיה הסודית שלי מאת: תמי צוק ויסמין אלעד ; איורים: אור ליבנה. 2018

איריס ביתן-טולדנו איריס ביתן-טולדנו

ספרנית מומחית, תחום יעץ. מידענית לנושא פסיכולוגיה, סוציולוגיה וגרונטולוגיה.
ibitan@univ.haifa.ac.il
04-8288102 פנימי: 58102

 

פרסומים 

ביתן-טולדנו, איריס. יעץ בצ'ט בספריית יונס וסוראיה נזריאן, אוניברסיטת חיפה. מידעת, 11 (אוקטובר 2015).

ביתן-טולדנו, איריס. הקשר בין הומור ושחיקה מקצועית בקרב אחיות ומטפלות המועסקות בבתי אבות בישראל. עבודת גמר–אוניברסיטת חיפה, החוג ללימודי זיקנה-גרונטולוגיה, 2006

מיכל כרמון 

ספרנית יעץ, אחראית על הדרכות הספרייה  
mcarmon@univ.haifa.ac.il 
04-8249037 פנימי: 53037

כנרת גרובר בן לוי כנרת גרובר בן-לוי

ספרנית תחום יעץ. מידענית לנושאי מוסיקה
kgruberb@univ.haifa.ac.il 
04-8249043 פנימי: 5304

ערן גולדנברגערן גולדנברג

ספרן מומחה, ענף תוכן דיגיטלי ואוספים מיוחדים. מידען לנושאי למידה, הוראה והדרכה, חינוך מתמטי, ללימודי המזרח התיכון והאסלאם ולימודי ביטחון לאומי ואסטרטגיה לאומית.
egoldenb1@univ.haifa.ac.il
04-8288752 פנימי: 53326

 

פרסומים 

גולדנברג, ערן. יחסו ומדיניותו של אבא חושי, ראש עיריית חיפה בשנים 1951-1969, בשאלת המיעוט הערבי בעיר: בין מאבק לשיתוף בעיר מעורבת – חיפה כמקרה בוחן. עבודת גמר– אוניברסיטת חיפה, החוג לתולדות עם ישראל, 2017.

גולדנברג, ע' ׁׁׁ(2016). 'בשביל מה צריך היום ספרייה וספרנים אם יש גוגל?': מנוע החיפוש וספרני היעץ בספרייה האקדמית והבית ספרית.
גדיש, גליון ט"ז : 2016

גולדנברג, ע' ׁ(2015). תפקידו וחשיבותו של ראיון היעץ בצ'ט. מידעת 12: 2015

גולדנברג, ע' ׁ(2015). בשביל מה צריך היום ספרייה וספרנים אם יש את גוגל? לימודים: כתב עת וירטואלי לענייני חינוך והוראה 12: 2015

גולדנברג, ע' (2014). שיווק איננה מילה גסה גם בספרייה האקדמית: על פעילות השיווק והיישוג הנעשית בספריית אוניברסיטת חיפה – מתיאוריה ליישום בשטח, לימודים: כתב עת וירטואלי לענייני חינוך והוראה 10: 2014. וגם בנטו פלוס: כתב העת לעבודה ולניהול משאבי אנוש, 273, 70-74.

גולדנברג, ע' (2014). תפקידה של הספרייה הבית ספרית והספרן העובד בה במאה ה-21: ממחסן ספרים למרכז משאבים – משומר המלאי והאחראי על השקט למידען ומומחה מידע מקצועי, לימודים: כתב עת וירטואלי לענייני חינוך והוראה 9: 2014.

גולדנברג, ע' (2014). דור הגוגל ואוריינות מידע: האתגרים של מערכת החינוך ומורי וספרני בתי הספר עם דפוסי איתור וחיפוש מידע של תלמידי בתי הספר ברשת האינטרנט. פנים: כתב עת לתרבות, חברה וחינוך, 65, 69-76. המאמר התפרסם גם בכתב-העת לימודים: כתב עת ווירטואלי לענייני חינוך והוראה 13, 2016/17

גולדנברג, ע' (2013). להיות ספרן יעץ בספריות אקדמיות: עבר, הווה, עתיד. עיונים בחינוך בחברה בטכנולוגיה ובמדע, 15, 41-45. המאמר התפרסם גם בכתב-העת לימודים: כתב עת ווירטואלי לענייני חינוך והוראה 13, 2016/17

גולדנברג, ע' (2012). ספרנים במאה העשרים ואחת – ממשגיחים על השקט למידענים מחנכים. הד החינוך, 87 (3), 100-102.

גולדנברג, ע' (2014). דעה: הגיע יום הספרן, קו לחינוך, 647, כ"ט חשון תשע"ה . 23.10.14

איימי שפיראאיימי שפירא

ספרנית מומחית, תחום יעץ. מידענית לנושא: רפואה, סיעוד, פיזיותרפיה, בריאות נפש קהילתית, ריפוי בעיסוק והפרעות בתקשורת.
ashapira5@univ.haifa.ac.il
04-8249413 פנימי: 53413

 

פרסומים

שפירא, א', מרקו ר' ׁׁׂׂ(2020). סקירת ספרות שיטתית: קווים מנחים ועקרונות מתודולוגיים בסיסיים. כתב-עת לפיזיותרפיה, 22 (3) 4-21.

שפירא, א' (2020). טיפול מבוסס ראיות בפיזיותרפיה – אילו סוגי מאמרים לחפש והיכן לאתר אותם? כתב-עת לפיזיותרפיה, 22(2), 24-30.

Toledano-Shubi, A., Shapira, A. L., Fuchsman, R., Marco, R., Hel-Or, H., & Sarig Bahat, H. (2025). Feasibility and effectiveness of physical exercise for older adults delivered remotely via videoconferencing—Systematic review and meta-analysis. Age and Ageing, 54, afaf171.

Reychav, I., Zhu, L., Parush, A., McHaney, R., Raban, D. R., Lauren Shapira, A., & Moshonov, R. (2023). Informative material for patient empowerment in sensitive situations. Patient Experience Journal, 10(3), 49-56.

Shapira A. L. , Tomsis Yeela (2018) The 'natural' cesarean: An online survey of Israeli women's attitudes. Journal of Prenatal and Perinatal Psychology and Health 33 (2), 93-119

Shapira, A. L. ,Handzel Ruth and Korczyn Amos D. (2017). The Lived Experience of Parkinson’s Disease: A Content Analysis of Parkinson’s Patients’ Blogs. IMAJ 19 (November), 585-690

Shapira, A. L. (2017). The Emotional Ramifications of Being Born in a Cesarean Delivery. Journal of Prenatal and Perinatal Psychology and Health 31(3), 177-195

Shapira, A. L. (2009). Prenatal and perinatal psychology: A review of the history, principles, clinical findings, scientific basis and applications (Unpublished master's project). Santa Barbara Graduate Institute, Santa Barbara. https://doi.org/10.5281/zenodo.5570732

תהל גובר

ספרנית תחום יעץ וענף מדיה. מידענית לנושאי נוירוביולוגיה ואתולוגיה
tgover@univ.haifa.ac.il 
04-8240287 פנימי: 53847

רון אלתר רון אלתר

ספרן שירותים טכנים. מידען לנושאי פילוסופיה.
ralter@univ.haifa.ac.il 
04-8249443 פנימי 53443

איריס ביתן-טולדנו איריס ביתן-טולדנו

ספרנית מומחית, תחום יעץ. מידענית לנושא פסיכולוגיה, סוציולוגיה וגרונטולוגיה.
ibitan@univ.haifa.ac.il
04-8288102 פנימי: 58102

 

פרסומים 

ביתן-טולדנו, איריס. יעץ בצ'ט בספריית יונס וסוראיה נזריאן, אוניברסיטת חיפה. מידעת, 11 (אוקטובר 2015).

ביתן-טולדנו, איריס. הקשר בין הומור ושחיקה מקצועית בקרב אחיות ומטפלות המועסקות בבתי אבות בישראל. עבודת גמר–אוניברסיטת חיפה, החוג ללימודי זיקנה-גרונטולוגיה, 2006

גריגורי צ'רגריגורי צ'רניני

ספרן תחום השאלה והשאלה בין-ספרייתית. מידען לנושאי ארכיאולוגיה
gcherny@univ.haifa.ac.il
04-8240641 פנימי: 52641
04-8288748 פנימי: 58748

עינת ריץ-נגלי עינת ריץ-נגלי

ספרנית מומחית בענף מדיה. מידענית לנושאי קולנוע.
einat@univ.haifa.ac.il
04-8249129 פנימי: 53129

 

חיים צרפתי

ספרן תחום יעץ
hzarfati@univ.haifa.ac.il
04-8288598 פנימי: 58598

איימי שפיראאיימי שפירא

ספרנית מומחית, תחום יעץ. מידענית לנושא: רפואה, סיעוד, פיזיותרפיה, בריאות נפש קהילתית, ריפוי בעיסוק והפרעות בתקשורת.
ashapira5@univ.haifa.ac.il
04-8249413 פנימי: 53413

 

פרסומים

שפירא, א', מרקו ר' ׁׁׂׂ(2020). סקירת ספרות שיטתית: קווים מנחים ועקרונות מתודולוגיים בסיסיים. כתב-עת לפיזיותרפיה, 22 (3) 4-21.

שפירא, א' (2020). טיפול מבוסס ראיות בפיזיותרפיה – אילו סוגי מאמרים לחפש והיכן לאתר אותם? כתב-עת לפיזיותרפיה, 22(2), 24-30.

Toledano-Shubi, A., Shapira, A. L., Fuchsman, R., Marco, R., Hel-Or, H., & Sarig Bahat, H. (2025). Feasibility and effectiveness of physical exercise for older adults delivered remotely via videoconferencing—Systematic review and meta-analysis. Age and Ageing, 54, afaf171.

Reychav, I., Zhu, L., Parush, A., McHaney, R., Raban, D. R., Lauren Shapira, A., & Moshonov, R. (2023). Informative material for patient empowerment in sensitive situations. Patient Experience Journal, 10(3), 49-56.

Shapira A. L. , Tomsis Yeela (2018) The 'natural' cesarean: An online survey of Israeli women's attitudes. Journal of Prenatal and Perinatal Psychology and Health 33 (2), 93-119

Shapira, A. L. ,Handzel Ruth and Korczyn Amos D. (2017). The Lived Experience of Parkinson’s Disease: A Content Analysis of Parkinson’s Patients’ Blogs. IMAJ 19 (November), 585-690

Shapira, A. L. (2017). The Emotional Ramifications of Being Born in a Cesarean Delivery. Journal of Prenatal and Perinatal Psychology and Health 31(3), 177-195

Shapira, A. L. (2009). Prenatal and perinatal psychology: A review of the history, principles, clinical findings, scientific basis and applications (Unpublished master's project). Santa Barbara Graduate Institute, Santa Barbara. https://doi.org/10.5281/zenodo.5570732

איריס ביתן-טולדנו איריס ביתן-טולדנו

ספרנית מומחית, תחום יעץ. מידענית לנושא פסיכולוגיה, סוציולוגיה וגרונטולוגיה.
ibitan@univ.haifa.ac.il
04-8288102 פנימי: 58102

 

פרסומים 

ביתן-טולדנו, איריס. יעץ בצ'ט בספריית יונס וסוראיה נזריאן, אוניברסיטת חיפה. מידעת, 11 (אוקטובר 2015).

ביתן-טולדנו, איריס. הקשר בין הומור ושחיקה מקצועית בקרב אחיות ומטפלות המועסקות בבתי אבות בישראל. עבודת גמר–אוניברסיטת חיפה, החוג ללימודי זיקנה-גרונטולוגיה, 2006

ד"ר לין פורת לין פורת

ראש תחום השאלה בין-ספרייתית וצוות הערכה. מידענית לנושא שפה וספרות אנגלית
porat@univ.haifa.ac.il
04-8240529 פנימי: 52529

 

פרסומים

Porat, L., Nissan-Shalem, O., & Perry, S. (2021). Non-Fee Based Interlibrary Loans: A Game-Changer in Israel. Journal of Interlibrary Loan, Document Delivery & Electronic Reserve, 1-16.

Porat, L., & Zinger, N. (2018). Primo New User Interface – Not Just for Undergrads: A Usability Study. Weave: Journal of Library User Experience, 1(9).

Porat, L. (2016). User feedback as a management tool in academic libraries: a review. Performance Measurement & Metrics, 17(3), 214-223.

Porat, L. (2013). Marketing and Assessment in Academic Libraries: A Marriage of Convenience or True Love? Evidence Based Library and Information Practice, 8(2). 60-67.

Porat, L., & Hiller, S. (2011). Academic library as a place: Users and uses. In M. Graham & S. Thornton (Eds.), Proceedings of the 8th Northumbria international conference on performance measurement in libraries and information services: An ifla satellite conference.17-20 August 2009, Istituto Degli Innocenti, Florence, Italy: Libraries plus: Adding value in the cultural community (pp. 263-273). Newcastle upon Tyne: Northumbria University Press.

Porat, L. (2010). Marketing and assessment in academic libraries: A marriage of convenience or true love? In S. Hiller, K. Justh, M. Kyrillidou & J. Self (Eds.), Proceedings of the library assessment conference: Building effective, sustainable, practical assessment: October 25-27, 2010, Baltimore, Maryland (pp. 743-748). Washington, D.C.: Association of Research Libraries.

Porat, L. (2009). LibQUAL+® Lite in Hebrew. LibQUAL+® Exchange, 8th Northumbria International Conference on Performance Measurement in Libraries and Information Services. Florence, Italy.

Porat, L. & Hiller, S. (2009). Academic library as a place: Users and uses.8th Northumbria International Conference on Performance Measurement in Libraries and Information Services. Florence, Italy.

Porat, L. & Fine, S. (2009). Factors and characteristics of interlibrary loan use and non-use. Interlending & Document Supply, 37(1), 20-27.

Porat, L. (2008). Interlibrary loans and academic research: The differences between users and non-users and factors affecting satisfaction with outcomes. Unpublished Thesis (PhD.), Bar- Ilan University, Ramat Gan, Israel.

Porat, L. & Shoham, S. (2005). Characteristics of interlibrary loans at Israeli colleges: Implications on the universities (in Hebrew). Meida veSafranut. Accepted for publication.

Porat, L. & Shoham, S. (2004). Israeli college interlibrary loan practices: Implications for Israeli universities. Interlending & Document Supply, 32(4), 219-226.

Porat, L. (2003). Interlibrary loan borrowing practices in Israeli college libraries: Implications for Israeli university libraries. Unpublished Thesis (MLS), Bar-Ilan University, Ramat Gan, Israel.

Porat, L. (2001). Automation of interlibrary loan services: Effects on the patron and the library. Interlending & Document Supply, 29(3), 108-113.

Porat, L. (2001). Automation of interlibrary loan services: Effects on the patron and the library (in Hebrew). Meida veSafranut, 26(1), 13-18.

Porat, L. & Zehavi, O. (1996). Building academic web sites on the Internet: Sources on English language and literature and mythology in western art (in Hebrew). Meida veSafranut, 22(1), 21-27, 42.

Porat, L. & Zehavi, O. (1995). Projects using the internet at the University of Haifa library: A case study on organizing a subject-oriented resource guide and a case study on the classical mythology project. Libres, 5, 3-4.

פורת, ל., ניסן-שלם, א. ופרי, ש. (2020). השאלה בין-ספרייתית ללא עלות: שינוי חוקי המשחק בישראל. ResearchGate Preprints. 10.13140/RG.2.2.20359.83367/4

פורת, ל. (2019). ישראל על המפה: פרויקט "מפת הספריות בעולם" של IFLA. מידעת: כתב העת של קהילת המידע, 14.

פורת, ל. & שהם, ס. (2005). אפיוני השאלה בין-ספרייתית במכללות בישראל: השלכות לגבי האוניברסיטאות. מידע וספרנות: כתב העת של אגודת הספריות המיוחדות מרכזי מידע בישראל (התקבל לפרסום).

פורת, ל. (2001). מיכון שירותי השאלה בין ספרייתית: השפעות על המשתמשים ועל הספרייה. מידע וספרנות: כתב העת של אגודת הספריות המיוחדות ומרכזי מידע בישראל, 26(1), 3-181.

פורת, ל & זהבי, א. (1996). בניית אתרים אקדמיים באינטרנט: מקורות בשפה וספרות אנגלית; מיתולוגיה באומנות המערבית. מידע וספרנות: כתב העת של אגודת הספריות המיוחדות ומרכזי מידע בישראל. 22(1), 21-27, 42.

מנהל זרייק

ספרן ענף שירותים טכניים. מידען בתחום שפה וספרות ערבית.
mzreik@univ.haifa.ac.il 
04-8249455 פנימי: 53455

סטפני לביא 

ספרנית בכירה, תחום השאלה. מידענית לנושאי אסיה.
sbasquin@univ.haifa.ac.il
טלפון: 04-8249112 פנימי: 53112 04-8249691 פנימי: 53691

מיכל רובין

ספרנית בענף תוכן דיגיטלי ואוספים מיוחדים
mrubin1@univ.haifa.ac.il
04-8249847 פנימי 53847

יריב שוקד"ר יריב שוק

ספרן תחום יעץ, מידען לנושא לשון עברית.
yshock@univ.haifa.ac.il
04-8249223 פנימי: 53223

פרסומים

שוק, יריב. עיון דיאכרוני בצירופי הסמיכות בעברית הכתובה לתקופותיה, עבודת דוקטור, אוניברסיטת חיפה, 2019.

שוק, יריב. עיון במבני הסמיכות בספרות העברית בת זמננו, עבודת מוסמך, אוניברסיטת חיפה, 2011.

שוק, יריב. המילון וקטלוג הספרייה: שינויים בכתיב של ערכים במילון אבן שושן והשפעתם על הכתיב בקטלוג הספרייה של אוניברסיטת חיפה.
(טרם פורסם)

שוק, יריב. קווים מנחים לבחירה ולהערכה של ספקי ספרים בעברית בספרייה אקדמית. (טרם פורסם)

דליה אודם

ספרנית ענף תוכן דיגיטלי ואוספים מיוחדים
dsela@univ.haifa.ac.il 
04-8249858 פנימי 53858

נטלי לובל

ספרנית ענף שירותים טכניים.
nloebel@univ.haifa.ac.il 
04-8249221 פנימי 53221