מדיה חברתיים

  • Skip to content
  • Jump to main navigation and login

Nav view search

Navigation

  • תכנית הסדנא
  • שאלון והרשמה
  • תכני הסדנא
  • רשימת קריאה
  • סדנאות קודמות

Search

מדיה חברתיים - האתגר הארגוני

סדנא אינטגרטיבית

 

27 במרץ, 2014, 14:00 – 18:00

אוניברסיטת חיפה, בניין החינוך, קומה 5, חדר 570

 

 

תכני הסדנא:

  • יצירת ידע חדש ותובנות בארגון באמצעות גישות שיתופיות
  • תמיכה בתהליכי קבלת החלטות ועידוד חדשנות
  • יכולת קידום רעיונות בארגון
  • ארגון 2.0: הנחת תשתית לשינוי תרבות ארגונית באמצעות כלים טכנולוגיים

לפירוט על תכני הסדנא

תכנית הסדנא:

 

13:30 – 14:00   התכנסות והרשמה

14:00 – 14:15   ברכות - דפנה רבן, החוג לניהול מידע וידע

14:15 – 14:30   הרצאת מבוא - אבנר ברנע, דוקטורנט ומרצה למודיעין תחרותי, הקריה האקדמית אונו והמכללה האקדמית גליל מערבי

14:30 – 15:45   שיתוף ידע, אינטליגנציה קולקטיבית ומה שביניהם - חלק ראשון - הילה קורן, דוקטורנטית ומנהלת וויזקום, בשיתוף נעם דנון, מנכ"ל, קיומרקטס

15:45 – 16:00   הפסקה וכיבוד קל

16:00 – 16:30   שיתוף ידע, אינטליגנציה קולקטיבית ומה שביניהם - חלק שני - הילה קורן ונעם דנון

16:30 – 17:00   הצגת תוצרי הסדנא, דיון וסיכום

17:00 – 17:30   דיגיתל - ניהול הידע כבסיס לקשר רב ערוצי עם הציבור - זוהר שרון, מנהל מינהלת הידע עיריית תל-אביב-יפו

                       ניתוח מידע ממדיה חברתית - עבור העובד והארגון כולו - עידו גיא, ראש קבוצת טכנולוגיות חברתיות ב-IBM

17:30 – 18:00   סיכום וסיום

 

button

רצוי להביא מחשב נייד/טאבלט

עלות השתתפות: 70 ₪

(התשלום במזומן, המחאה או טופס התחייבות של ארגון)

כניסה ברכב פרטי לקמפוס תתאפשר החל מ-13:30 עם הצגת הזמנה לסדנא.

 

 

 אוניברסיטת חיפה, הפקולטה לניהול     לפרטים: ischool@univ.haifa.ac.il    טל. 04-8288963